Μεθοδευμένη ζωγραφική - Γ΄Τάξη
Ήθελα να διαπιστώσουν οι μαθητές μου, με τα ίδια τους τα μάτια, τις δυνατότητές τους. Να καταλάβουν πως μπορούν αν προσπαθήσουν να βελτιωθούν σε μεγάλο βαθμό. Να καταφέρουν κάτι που θεωρούσαν απίθανο.
Για το λόγο αυτό, με αφορμή ένα μάθημά μας, τους ζήτησα να ζωγραφίσουν ένα ρομπότ. Την επόμενη φορά τους είπα ότι θα ξανακάνουμε το ίδιο. Στην αρχή διαμαρτυρήθηκαν. «Γιατί, κυρία; Δεν σας άρεσαν αυτά που κάναμε;» μου παραπονέθηκαν. Τους τόνισα πως ήταν πολύ ωραία, αλλά θα ήθελα να δω αν θα μπορούσαν να τα κάνουν πιο ωραία ακόμη.
Ξεκινήσαμε δουλεύοντας σε βήματα και μιλώντας για λεπτομέρειες που πρέπει να προσθέσουμε και για το περιβάλλον που θα τοποθετήσουμε το ρομπότ μας. Σκεφτήκαμε πως πρέπει να γεμίσουμε το φύλλο μας όπως κάνουν οι ζωγράφοι στους πίνακές τους. Απορροφήθηκαν και ενθουσιάστηκαν τόσο πολύ από το έργο τους που ήταν η πρώτη φορά που δεν ήθελαν να βγουν διάλειμμα για να το τελειώσουν.
Όταν τελείωσαν όλοι βάλαμε τις δύο ζωγραφιές δίπλα δίπλα. Δεν πίστευαν στα μάτια τους γι΄αυτό που είχαν καταφέρει. Η διαφορά ήταν πράγματι εντυπωσιακή!!!
Η δασκάλα της τάξης
Μαντζαβίνου Νίκη