Εκτύπωση

Γραπτή έκφραση - Γ΄ Τάξη

on .

   Γραπτή έκφραση 0

   Ο γραπτός λόγος είναι δυσκολότερος από τον προφορικό λόγο. Αρκετά παιδιά δυσκολεύονται να γράψουν ένα ολοκληρωμένο κείμενο. Κάποιοι μαθητές γράφουν λίγα χωρίς έμπνευση με φανερή τη βαρεμάρα και την αδιαφορία. Άλλοι μπορεί να ρωτήσουν πολλές φορές: «Φτάνει τόσο;».

Γραπτή έκφραση 1 Γραπτή έκφραση 2

Γραπτή έκφραση 3 Γραπτή έκφραση 4

   Εδώ σημαντικό ρόλο παίζει η προετοιμασία που έχει γίνει. Το θέμα θα πρέπει να είναι μέσα από τα ενδιαφέροντα των παιδιών και να έχει γίνει μια πάρα πολύ καλή επεξεργασία ώστε να καλλιεργηθεί η φαντασία, να δημιουργηθούν εικόνες και ιδέες αλλά και η ανάγκη να τα εκφράσουν. Να θέλουν να μιλήσουν, να καταθέσουν τις εμπειρίες τους και τις ιδέες τους. Έτσι θα έχει πιο ενδιαφέρον να γράψουν χωρίς να το θεωρούν καταπιεστικό.

Γραπτή έκφραση 5 Γραπτή έκφραση 6

Γραπτή έκφραση 7 Γραπτή έκφραση 8

  Αυτή τη φορά κάναμε μια προετοιμασία από την προηγούμενη μέρα στην ώρα της θεατρικής αγωγής. Μέσα από το παιχνίδι και τη θεατρική έκφραση  ζήτησα από τους μαθητές να φανταστούν ότι χιονίζει και βγαίνουν από την τάξη να απολαύσουν το χιόνι. Έδειξαν μεγάλο ενθουσιασμό. Άπλωναν τα χέρια τους προς τον ουρανό να πιάσουν το χιόνι και άνοιγαν το στόμα τους να φάνε τις χιονονιφάδες. Φωτογράφισα κάθε παιδί και την άλλη μέρα τους είχα μια έκπληξη. Επεξεργάστηκα τις φωτογραφίες έτσι ώστε να φαίνονται μόνο τα ίδια και τις εκτύπωσα σε φωτοτυπικό χαρτί. Ζήτησα να συμπληρώσουν το τοπίο με την φαντασία τους. Ύστερα να γράψουν ένα κείμενο που να έχει σχέση με μια χειμωνιάτικη μέρα. Ήταν ενθουσιασμένα!!! Όλα τα παιδιά έγραψαν ένα αρκετά μεγάλο κείμενο και ανυπομονούσαν να το διαβάσουν στους συμμαθητές τους.

Γραπτή έκφραση 9 Γραπτή έκφραση 10

Η δασκάλα της τάξης

Μαντζαβίνου Νίκη